Veelgestelde vragen


Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Wij verkopen onze producten via drie kanalen: (1) de website RetroDay, (2) Marktplaza (zie footer voor link) en (3) Marktplaats (zie footer voor link). U kunt, op de website RetroDay, uw gewenste producten plaatsen in de winkelmand. Vervolgens kunt u rechtsbovenin de pagina op het icoontje van de winkelmand klikken. Hier kunt u uw bestelling plaatsen.

Als er twee producten op een foto te zien zijn, kan ik er dan ook één bestellen?

In principe is dit mogelijk, maar dit ligt wel aan het type product. Stuur bij vragen even een mail naar info@retroday.nl, dan informeren wij u over de mogelijkheden.

Wat zijn de betaalmethoden?

Op dit moment kunt u uw bestelling betalen via een eigen overboeking van de bank. Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u hier meer informatie over via de mail. Binnenkort kunt u op onze website ook betalen met iDEAL.

Wat zijn de verzendkosten in én buiten Nederland?

Standaard zijn de verzendkosten in Nederland 7,50 euro, tenzij anders vermeld. Verzendkosten buiten Nederland zijn geheel voor rekening van de koper.

Wat is de verzendtijd en de bezorgdienst?

Wij doen zorgvuldig ons best uw bestelling zo spoedig mogelijk aan u te leveren. Wij streven naar een verzendtijd binnen 3 werkdagen ná ontvangst van de betaling. Wij verzenden via PostNL.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd bezorgadres heb doorgegeven?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via de mail. We proberen dan de bestelling voor u te wijzigen.

Hoe zit het met het herroepingsrecht?

Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product.

 

Indien u gebruikt maakt van het herroepingsrecht, dient u dit kenbaar te maken via info@retroday.nl Daarna moet u het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan ons retourneren binnen 14 dagen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding aan u terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Wij accepteren alleen retouren die in dezelfde staat verkeren als dat wij deze naar u hebben verzonden. Mocht het artikel zijn beschadigd, of er is zichtbaar onzorgvuldig dan wel onkundig mee omgegaan dan accepteren we deze te allen tijde niet. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Waar kan ik heen met een klacht?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. U kunt uw klacht kenbaar maken bij ons door te mailen naar info@retroday.nl. Graag proberen we met elkaar een oplossing te vinden.

Kan ik een review achterlaten?

Op dit moment bieden wij nog geen mogelijkheid om een review achter te laten. Wij kijken naar de mogelijkheden om dit in de nabije toekomst vorm te geven.

Vragen of opmerkingen?

Voor verdere vragen of opmerkingen kunt u ons bereiken via info@retroday.nl